Ananevi olarak demografik bilgilere için mimarilmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak sinein Google Analitik platformunun şehir analizleri sinein sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir takip kimliğini sitenize beslemek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, uğraş, gelir ve nispet alanları kabilinden bileğkârkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların kârletmeniz sinein farklı bileğerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden gelmek suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok yarar sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En erdemli etkinliği, yakışır maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket sinein kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı trampa hakikat olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde arazi alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin geri plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde bileğkârti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle yan yana artık “ne istersem onu aldatmaırım” dönemi kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç bel kemiği puan mehabetli gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı.
▬ Olgun ve iletişim teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolay erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına sağlam iş süreçlerini bileğkârtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olası evet.